Friday, February 27, 2009

Booth =)

1. Deposit
Memandangkan kebanyakkan form telah pn d edarkan dan kitorng telah mdpt mklumbalas bahawa ade ramai yg nk pegi tetapi berhadapan dgn masalah tidak mempunyai wang yg mencukupi utk mbayar deposit DAN memandangkan kebanyakkan dari mereka telah pn sengkek dan ada yg belum lgi memperolehi gaji bulanan,

OLEH ITU utk mengurangkan bebanan korng semua, kitorng dgn sebulat suara ingin memberitahu bahawa korng bolehlah membayar wang deposit seberapa yg korang mahu (tp kalau boleh angka yg logic la,jgn bg rm2.50).. Ianya utk memastikan kitorng nmpk mmg ada d antara korng yg btol2 nak pegi, cume keadaan kewangan yg tidak berapa mengizinkan utk mbayar deposit sebanyak rm50. So, sape2 yg dah bayar deposit tu secara automatic kitorng akan shortlisted kan la..

2. Booth kecil d COIT
Memandangkan kebanyakkan dari kita tidak lgi berada di clas yg sama dan sedikit sebanyak membuatkan ada d antara korng yg tak berkesempatan berjumpe dgn bendahari (Wang dan Hana) utk mjelaskan bayaran =). Kitorng dgn ini akan membuka 1 booth kecil d COIT (sebenanye kat sofa dpn lobby tu je, area depan tangga)
Pada : RABU
Tarikh : 4hb March 09
Masa : 10 pagi-4 ptg
utk memudahkan korng mbuat bayaran sekaligus jika ingin mendapatkan information2 terkini berkenaan trip ni. Beberapa organizer akan rotate jaga kt situ dan mngkin pengarah program juga akan turun padang utk memeriahkan lgi suasana.

6 comments:

  1. Kenapa la aku ade kerja khas pada 4hb, niat di hati mmg nk turut serta... Aduss, alangkah baiknya jika aku free ketika itu.. isk...isk...isk.. Tapi kalau si 'dia' ade, sumpah aku turun... :p

    ReplyDelete
  2. jom jom jom..jom redang redang..

    dengar citer dapat banyak goodies..betul ke organizer?

    ReplyDelete
  3. btol sekali..nantikan kemunculan post yg seterusnyeee

    ReplyDelete
  4. di booth itu juga..anda boleh membuat pinjaman kewangan daripada pengarah program sendiri..huahuahauhau

    ReplyDelete
  5. "korng bolehlah membayar wang deposit seberapa yg korang mahu (tp kalau boleh angka yg logic la,jgn bg rm2.50"

    okey..saya bayar RM3.00.hauauhauh

    ReplyDelete